טרגדיה בביתר • לפני חודשיים נחנקה וניצלה, הבוקר נחנקה למוות

    ככה"נ נחנקה במהלך האוכל ואיבדה את הכרתה. לאחר נסיונות החייאה ממושכות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותה
    ישראל פריי No Comments on טרגדיה בביתר • לפני חודשיים נחנקה וניצלה, הבוקר נחנקה למוות

    טרגדיה בביתר עילית: תינוקת בת תשעה חודשים איבדה את הכרתה • פעולות ההחייאה לא צלחו, והרופאים נאלצו לקבוע את מותה • לפני חודשיים נחנקה מבלון שבלעה, והצליחה לשרוד את המצב האנוש בו הוגדר מצבה

    צילום: מדברים תקשןרת
    ככה"נ נחנקה במהלך האוכל ואיבדה את הכרתה. לאחר נסיונות החייאה ממושכות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה בביתר עילית: תינוקת בת תשעה חודשים איבדה הבוקר את הכרתה בביתה ברחוב חיי יצחק בגבעה B בעיר. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, אך למרבה הכאב והצער, נאלצו לקבוע את מותה.

    הפעוטה, אך בת תשעה חודשים, וכבר חוותה אסון נוסף, שבמקרה ההוא, הסתיים בנס. לפני חודשיים נחנקה מבלון שבלעה בגן ילדים, ופונתה במצב אנוש לבית חולים שערי צדק, שם הצליחו הרופאים להציל את חייה. היום, לא שרדה התינוקת את איבוד ההכרה, והשיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה.

    יוסי רייניץ סגן ראש סניף איחוד הצלה בביתר עילית סיפר: "כשהגעתי לבית הוריה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמוך ביצענו בפעוטה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות לאחר שככה"נ נחנקה במהלך האוכל ואיבדה את הכרתה. לאחר נסיונות החייאה ממושכות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותה".

    יצוין כי האירוע בו נחנקה התינוקת לפני כחודשיים, העלה על סדר היום הציבורי את הדרישה להצבת ניידת טיפול נמרץ קבועה בעיר ביתר. בהתערבות שר הבריאות זו אכן הוצבה, אך למרבה האירוניה, הניידת לא הגיעה לטפל במקרה הנוכחי, לאחר שהייתה עסוקה בקריאה אחרת.

    תמונות: מדברים תקשורת

    orig_dd0e4beb22634ead8b9fbe8fc2ce559d

    orig_d9311d0e652248db8ba9d123f15e9e1d



    0 תגובות